آموزش برنامه نویسی صفر تا صد
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

این برنامه به کاربران کمک می کند تا نحوه ایجاد صفحات وب را از طریق برخی دوره های کوتاه یاد بگیرند ، و همچنین به کاربران فضای کار برای آموزش تعاملی و آزمایش آموزش برنامه نویسی صفر تا صد کد برای دستیابی به حداکثر سود برای کاربران می دهد.

 

این برنامه به کاربران امکان می دهد بسیاری از زبان های برنامه نویسی مانند PHP و HTML را از اصول اولیه تا حرفه ای ، به روش های م effectiveثر ، از طریق برنامه مستقیم ، با برخی آزمایشات و بحث آموزش برنامه نویسی صفر تا صد بین کاربران برای اطمینان از درک آنچه ارائه شده است ، بیاموزند.

 

برای بارگیری برنامه از اینجا

3- برنامه را رمزگذاری کنید

این برنامه با هدف آموزش برنامه نویسی به زبان جاوا با پیروی از یک روش تعاملی  آسان و ساده ایجاد شده است که هدف آن ارائه اطلاعات به صورت بدون عارضه به کاربران است.

 

برای بارگیری برنامه از اینجا

4- برنامه هاب کد

این برنامه کاملاً رایگان ایرانیان سایبر است و به زبان انگلیسی آموزش برنامه نویسی صفر تا صد و هندی کار می کند و به کاربران آموزش برنامه نویسی صفر تا صد کمک می کند تا HTML و css را نیز بیاموزند.

 

این برنامه طیف گسترده ای از درس های مربوط به یادگیری اصول برنامه نویسی را در اختیار کاربران قرار می دهد و این درس ها به سه سطح تقسیم می شوند: سطح مبتدی ، سطح متوسط ​​و سطح پیشرفته.

 

از اینجا به وب سایت رسمی برنامه مراجعه کنید.

5- مرکز برنامه آموزش برنامه نویسی صفر تا صد نویسی آموزش کد نویسی

این برنامه یکی از بهترین برنامه های یادگیری برنامه نویسی است ، زیرا معروف ترین زبان های برنامه نویسی را گام به گام از ابتدا تا حرفه ای به کاربران آموزش می دهد ، و این کار با ارائه انواع درس ها و مثال ها ، که به یادگیری برنامه نویسی کمک می کند ، انجام می شود.

یک راه آموزش برنامه نویسی صفر تا صد بسیار بزرگ ، و یکی از مهمترین ویژگی های این برنامه این است که بیش از 1800 آموزش به بیش از 17 زبان برنامه نویسی به کاربران می دهد.

برای بارگیری برنامه از اینجا

6- برنامه نگهدارنده تمرکز

این برنامه یکی از بهترین و مشهورترین برنامه های کاربردی تخصصی در آموزش اصول و مبانی برنامه نویسی محسوب می شود و این کار با سرمایه گذاری روزانه حدود نیم ساعت از زمان کاربر برای تمرکز بر یادگیری کلاس برنامه نویسی صفر تا صد برنامه نویسی و پیگیری انجام می شود. در مورد آنچه قبلاً در این زمینه انجام شده است. کاربر سطح ثابتی از بهره وری از کار خود را حفظ می کند.





:: بازدید از این مطلب : 836
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: